Hemma mys dag

Idag myser vi för fullt här hemma, jag o småttingarna:)
Inväntar ett kaffe besök av Petra ev snart;)

I lördags så va Henrik och tatuerade klart barnens namn på sin arm, och när han kom hem så har han även tatuerat MITT. Namn överst! Jag blev totalt jätte ställd, glad så klart ! Vilken kärleks förklaring!! Och ja efter 17 år tillsammans så förtjänar man nog en plats på hans arm😊
Jag har ju ett H i ett hjärta i nacken❤️


Snart ska jag förbereda middagen oxå, för när Henrik kommer hem så pyser jag till Uppsala och handlar mat.

På fredag ska jag ut på galej😁
Rednex spelar på etage! Ska bli riktigt skoj faktist!
Nä nu får ni ha en bra dag! Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0