Tävling i samarbete med teutonia!

Hej nu kör vi igång med tävlingen jag utlovat=)
 
Tävla om en praktisk och snygg skötväska från teutonia.
 
 
 
 

Om skötväskan - Made for You

Made for You är en skötväska ur teutonias kollektion för 2014. Det är en snygg och mycket genomtänkt skötväska där varje detalj har anpassats för att göra vardagen lättare för dig och ditt barn.

 

En stadig botten optimerar förvaringen och huvudfacket är försett med en dragkedja så att det går att förstora vid behov. På botten finns en vikbar vadderad skötbädd så att du kan byta på ditt barn oberoende på var du befinner dig. Dessutom innehåller Made for You ett tätat innerfack speciellt anpassat för förvaring av blöjor och blöta kläder.

 

Utöver det finns en isolerad flaskhållare så att barnets mjölk hålls varm lite längre och på utsidan finns ett mindre fack med dragkedja som är perfekt för mobil och nycklar.

 

Hela väskan är vattentät och delarna är tvättbara.

 

 

låter väl som en fin vinst, ellerhur.

 

För att tävla så dela det här inlägget i din blogg eller FB, eller instagram, lämna sedan en komentar här med länken.

Tävlingen avslutas nästa fredag kl 18.00  Alltsåfredag den 17 e januari

 

Lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Kråkis-Maria

Å nej! Jag hade tänkt tävla och hoppades vinna väskan åt min svägerska, men så glömde jag det. Typiskt.

2014-01-18 @ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0